2025-2026 навчальний рік
17 вересня 2025 року
Проведений семінар-практикум "В межах НУШ. Нова фізична культура: оцінювання досягнень учнів і учениць". Формат проведення - дистанційний, режим синхронної взаємодії. Активну участь у семінарі взяли 32 педагога з різних закладів освіти Запорізької області.
Під час семінару кожний учасник/учасниця мали можливість:
- Отримати інформацію про оцінювання учнів з ООП
- Пишатися напрацюваннями обласної творчої групи
- Дізнатися про міжнародний досвід
- Подумати про власну оцінювальну грамотність
- Згадати теорію мотивації
- Працювати над створенням дескрипторів досягнень учнівства
- Завітати до кав'ярні творчості
- Отримати інформацію про оцінювання учнів з ООП
- Пишатися напрацюваннями обласної творчої групи
- Дізнатися про міжнародний досвід
- Подумати про власну оцінювальну грамотність
- Згадати теорію мотивації
- Працювати над створенням дескрипторів досягнень учнівства
- Завітати до кав'ярні творчості
Вашій увазі - відеозапис семінару-практикуму
10 вересня 2025 року
Впродовж засідання презентовані перспективні напрацювання в контексті:
- збагачення методики Нової фізкультури в НУШ;
- обміну досвідом;
- модифікування академічної мови ТМФВ;
- вдосконалення інфомаційно-цифрової компетентності.
Вашій увазі:
03 вересня 2025 року
03.09.2025 |
Відбулося третє засідання обласної творчої групи "Розробка діагностувальних робіт: фізична культура НУШ". Цього разу зустріч відбулася в очному форматі!
Під час засідання учасники та учасниці:
- здійснили апробацію своїх завдань, які були включені до змісту ВДР 5-8 класів;
- спробували використати шкалу інтерпретації результатів, знайти позитивні та негативні моменти в зазначеному контексті;
- обмінятися ідеями щодо практичної реалізації ВДР.
26 серпня 2025 року
Відбулося друге засідання обласної творчої групи "Розробка діагностувальних робіт: фізична культура НУШ". Формат проведення - дистанційний, режим синхронної взаємодії.
Основні питання засідання:
- підсумки проведеної роботи щодо розробки вхідних діагностувальних робіт для 5-9 класів;
- презентація "родзинок";
- особливості розробки діагностувальних робіт за перший-другий семестри навчального року.
Вашій увазі - відео-запис.
2024-2025 навчальний рік
25 червня 2025 року
Тема першого засідання "Підготовка до розробки вхідної діагностувальної роботи: 5-8 класи"
Було розглянуто:
- мету, завдання роботи творчої групи;
- загальні вимоги до діагностувальних робіт;
- особливості утворення тематичних рубрик за трьома групами загальних результатів;
- мету, цілі проведення вступної діагностувальної роботи;
- індикатори оцінювання;
- формати проведення вступної діагностувальної роботи (очний, дистанційний, змішаний);
- варіанти структурування вхідної діагностувальної роботи;
- шкалу інтерпретації результатів;
- алгоритм дій учасників творчої групи щодо розробки вхідної діагностувальної роботи.
Дати наших наступних зустрічей:
- 26.08.2025 ZOMM, дистанційно; режим синхронної взаємодії
- 03.09.2025 КЗ «ЗОІППО» ЗОР, спортивний зал, очно
- 10.09.2025 ZOMM, дистанційно; режим синхронної взаємодії
17-18 червня 2025 року
В межах зустрічі учасниці мали можливість:
- практикуватися з інструментом SMART для формулювання цілей уроку з нової фізичної культури в НУШ (8 клас);
- ознайомитися з технологією зворотного дизайну та картками SCAFFOLD для планування урочного процесі з фізичного виховання на основі компетентнісно-орієнтованого підходу;
- спробували свої сили під час формулювання результатів навчання, поєднуючи орієнтовні результати трьох груп;
- з метою оновлення академічної мови розробляли та проводили фрагменти уроків нової фізичної культури (урок-експедиція, урок-дослідження, урок-батл, урок партнерства та креативності);
- взяти участь у створенні інтерактивної мапи "Урок, який розвиває".
Учасники зустрічі:
- Бажул О.Є., Запорізька гімназія № 31 ЗМР;
- Деменчук Ю.І., Запорізька гімназія № 76 ЗМР;
- Матвіїшина Т.Д., Запорізька гімназія "Основа" ЗМР;
- Сиротенко Л.В., Запорізька гімназія № 45 ЗМР;
- Щербина Н.А., Запорізька гімназія № 11 ЗМР.
Вашій увазі - фотоальбом на згадку.
25 лютого 2025 року
Відбувся вебінар "Особливості оцінювання результатів навчання учнівства. Другий цикл базової освіти". Захід проведено у вигляді POSTFACTUM за результатами попереднього перегляду онлайн-івенту "Особливості оцінювання в освітній галузі "Фізична культура" в другому циклі базової освіти" (спікер - Наталія СОРОКОЛІТ).
Долучилися до вебінару 104 учителя фізичної культури закладів освіти різного типу.
Упродовж вебінару учасники та учасниці:
- взяли активну участь у трьох сетах, які проведені в синхронному режимі взаємодії ("ЗГАДАЙКА", "ЗНАЙКА", "РОЗУМІЙКА")
- виконали тестове завдання в асинхронному режимі взаємодії.
Вашій увазі:
- відеозапис вебінару (переглядайте).