Конкурс "Учитель року"

Конкурс "Учитель року - 2018" / номінація "Фізична культура"

Дивитися аналітику, протоколи, підсумки - тут

25.01.2018

25 січня - очний відбірковий тур



Наші вітання й велике "ДЯКУЄМО!" учасникам відбіркового туру!

За підсумками роботи журі:

 На фінал!

Кравченко Елеонора Павлівна (м.Запоріжжя)
 
ПОЗИТИВ
ЧСС: початок 80, через 20 хв. - 140 уд/хв. Міряла ЧСС самотушки в певного учня. Музичний флеш-моб. Кожна рухова дія для кожного учня - маленьке відкриття самого себе і вчителя. Радість руху! Дуже поступово й лагідно підняла навантаження учнів до оптимального показника. Назвала вже декілька імен учнів - особистісне спілкування.  Вчителя мало 
НЕГАТИВ
Підбір музики: зі словами(ніхто не знає - про що) та з барабанами = розбиває мозок учнів. 
На фінал!
Лисенко Віта Олександрівна (Гуляйпільський район)

ЧСС: початок - 92; через 14 хв. 134 уд/хв. Позитивна. Радушна. Креативна. Постійна рефелексія учнями власного стану, відчуттів. Багато цікавих знахідок, музичний флеш-моб. Використання наочності. Співдружні дії учнів. Вірші власного авторства.
Перша теоретична частина не пов'язана з наступною практичною частиною.
На фінал!
Кириленко Лариса Василівна (м.Мелітополь)

Різноманітність завдань, створені умови для прояву та формування компетентностей учнів, постійний контроль за ЧСС учнів. ІКТ на уроці! Абсолютна довіра вмінням учнів / їхня самостійність. Диференційований підхід. Використання фінтес-браслету.
 При наявності диференціойваної роботи більше віддавала перевагу власному показу вправ одній групі учнів, коли уваги другій групі - мало.
На фінал!
Корнієнко Віктор Іванович (м.Енергодар)

 Мотивація учнів, наочний матеріал, постійне заохочення учнів до позитивного проактивного мислення, до поваги один до одного, приємний тембр голосу вчителя, використання поезії, народної творчості
 Надати можливість більше говорити учням. Самі завдання більше прив'язати до теми уроку.
 На фінал!
 
Новосела Роман Олександрович (Бердянський район)
Наочність, нестантартний інвентар, добризичливість, посмішка, контроль за станом учнів. Відповідність завдань програмі й віку учнів 
 Не дав можливості учням проявити власну творчість (маніпуляції). Не слід так багато рахувати під час виконання вправ учнями. Затягнутий комплекс вправ з кульками
Ух ти ж!
Щербина Наталія Анатоліївна (м.Запоріжжя, Олександрівський район)

 Диференційовані завдання учням з різним станом здоров'я. Початок уроку: знайомство, мотивація, позитивний настрій. Усі рухові завдання - цікаві та креативні за змістом. Контроль ЧСС
 ЧСС: початок 87, через 15 хв. - 120 уд/хв. Замало. Не слід випитувати в кожного учня відповіді на риторичні запитання. Займає час. Іноді розташування вчителя було нераціональне. Слід змінити черговість виконання учнями рухових завдань. Слова-паразити "Так", "А зараз!". Досі учнів поділяє
 Оце так!
 
Станчевський Микола Миколайович (м.Бердянськ)
Початок - учні стоять у стіни - постава! Однак на цьому вона й завершилася. Знайомство з учнями. Позитивний настрій вчителя.
Нераціональне використання площі залу. Руховий хаос. Учитель сам кожному клав в руки інвентар (час). Постійно дивиться на годинник. "Молодці" - хто? Безвідносне байдуже ставлення до учнів. Порушення ТБ під час початку роботи з гімн.палицями. Технологію автора не помітно. Так впродовж уроку учні за культурою рухів і не спостерігали. ЧСС: початок 74 уд/хв, через 12 хв. = 174 уд/хв. Дуже великий приріст. Диференціації немає
Нічого собі!
Янченко Вікторія Володимирівна

ЧСС: початок - 96; після 12 хв. = 160 уд/хв. Комплекс вправ сидячи на підлозі (для ЛФК і інклюзивного класу - шикарний підбір). Початок уроку: представлення, знайомство; правила роботи на уроці. Позитивна!
Довго виконували учні вправи сидячи та їздячи на підлозі штанями. М'яч так і не з'явився, хоча тема - через м'яч. Увага поставі відсутня. Учні - на підлозі, а сама - наверху стоїть. Не чесно! Свисток! Нащо? Вчителя багато. Нащо рахувати, коли учні виконують вправи? Завжди в руках у вчителя - папірець.
Високий пілотаж!
Савостіна Тетяна Миколаївна (м.Запоріжжя, Комунарський район)

Мова, посмішка вчителя, небайдужисть до кожного учня, мотивація їхньої активності. Самі завдання цікаві
Завдання підібрані більше для основної частини  уроку. Обручі на підлозі - небезпека!!!
Досвідчена майстерність!
Онішкевич Оксана Миколаївна (Розівський район)

Стиль спілкування - доброзичливий. Наочні методи - вдалі. Постійна посмішка вчителя, небайдужість до учнів 
Забула представитися учням. Невдале розташування вчителя під час роботи учнів. Зміст завдань не відповідає плану-конспекту. Нащо так багато стрибків у підготовчій частині / всім учням?

Другий етап:

Вашій увазі - такі документи:

Педагогічна майстерня освітян Запорізького краю (хроніка Конкурсу) - тисніть, щоб бути в ракурсі подій!

Давайте розбиратися

Конкурс розпочато

КОНКУРС-2018-ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Найсміливіші учасники дали посилання на свої відео-резюме. Дякую!

Сергій Філоненко





.................................................................

Конкурс "Учитель года - 2012" в номинации "Физическая культура"




Уважаемые коллеги! 
С 10 по 12 января 2012 года жури областного этапа конкурса оценивало материалы, предоставленные участниками. Уроки, которые были выставлены на конкурс  смотрите здесь.
Итоговый протокол можно посмотреть здесь

Поздравляем победителей!

На очном туре, который состоялся 14-16 февраля 2012 года, окончательно определились места финалистов:
  • Пиморенко Инна Владимировна (г. Мелитополь, школа № 7) - первое место;
  • Шестопал Елена Анатольевна (г. Бердянск, школа № 1) - второе место;
  • Гаврилова Лидия Михайловна (г. Запорожье, ЗМУВК № 106)  третье место.
Жури конкурса