ФК: безпечно просто здорово! 7-9

2024-2025 навчальний рік

17-18 червня 2025 року

В Запорізькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбулася настановна зустріч тренерів-педагогів освітньої галузі "Фізична культура" (Запорізька область). Формат проведення - очний!

В межах зустрічі учасниці мали можливість:

  • практикуватися з інструментом SMART для формулювання цілей уроку з нової фізичної культури в НУШ (8 клас);
  • ознайомитися з технологією зворотного дизайну та картками SCAFFOLD для планування урочного процесі з фізичного виховання на основі компетентнісно-орієнтованого підходу;
  • спробували свої сили під час формулювання результатів навчання, поєднуючи орієнтовні результати трьох груп;
  • з метою оновлення академічної мови розробляли та проводили фрагменти уроків нової фізичної культури (урок-експедиція, урок-дослідження, урок-батл, урок партнерства та креативності);
  • взяти участь у створенні інтерактивної мапи "Урок, який розвиває".
Найголовніший підсумок цієї зустрічі - ми знову в одній команді заради оновлення методики фізичного виховання молодших людей!

Учасники зустрічі:

  • Бажул О.Є., Запорізька гімназія № 31 ЗМР;
  • Деменчук Ю.І., Запорізька гімназія № 76 ЗМР;
  • Матвіїшина Т.Д., Запорізька гімназія "Основа" ЗМР;
  • Сиротенко Л.В., Запорізька гімназія № 45 ЗМР;
  • Щербина Н.А., Запорізька гімназія № 11 ЗМР. 
Керівник - Аксьонова О.П. 
Важливо та приємно побачити очі, відчути плече один одного, обійнятися та і просто поспілкуватися за філіжанкою кави.

Вашій увазі - фотоальбом на згадку.


25 лютого 2025 року

Відбувся вебінар "Особливості оцінювання результатів навчання учнівства. Другий цикл базової освіти". Захід проведено у вигляді POSTFACTUM за результатами попереднього перегляду онлайн-івенту "Особливості оцінювання в освітній галузі "Фізична культура" в другому циклі базової освіти" (спікер - Наталія СОРОКОЛІТ).
Долучилися до вебінару 104 учителя фізичної культури закладів освіти різного типу.

Упродовж вебінару учасники та учасниці:

  • взяли активну участь у трьох сетах, які проведені в синхронному режимі взаємодії ("ЗГАДАЙКА", "ЗНАЙКА", "РОЗУМІЙКА")
  • виконали тестове завдання в асинхронному режимі взаємодії.

Вашій увазі: