2023/04/20

Квітневі тренінги "Фізична культура: КРОК на новий рівень"

 Друзі!

 


 


 


 


 


 


Завершили своє навчання вчителі фізичної культури закладів освіти Запорізької області на тренінгу "Фізична культура: КРОК на новий рівень" (курс перший). Навчання відбувалося в дистанційному форматі. Успішно опанували програму тренінгу 67 педагогів:

  • перша група, з 03 по 10 квітня 2023 року - 33 педагога;
  • друга група, з 10 по 17 квітня 2023 року - 34 педагога.

В межах Програми тренінгу в кожній групі проведено по п'ять вебінарів. Учасники тренінгу опанували теми:

  • за першим модулем - "Реалізація концепції «Нова українська школа» в адаптаційному циклі базової середньої освіти";
  • за другим модулем - чотири сесії: "Компетентнісний урок фізичної культури"; "Розумний урок фізичної культури"; "Оздоровчий урок фізичної культури"; "Креативний урок фізичної культури".
Крім того, виконали інтерактивні тестові вправи на онлайн-платформах KAHOOT! та PLICKERS

Інформація про загальну успішність за різними модулями програми подана на діаграмі (рис.)


Під час рефлексії по завершенні тренінгів отримані слушні відгуки від учасників. Вашій увазі - найбільш яскраві:
  • "Я вчитель-початківець з цієї дисципліни і не все, скажу чесно, давалося легко; і з повнотою логічної картинки не все виходило швидко. Цей тренінг допоміг частково скинути з себе звичні шаблони. Чому частково? Бо треба все переварити та завести турбіну по-новому. Багато корисної інформації, і що дуже важливо, тренер веде і допомагає у виконанні завдань, даючи настанови, та орієнтує в матеріалі, за що велика вдячність! Будемо працювати!"
  • "Дякую за той час, який ви приділили для нашої команди. І той матеріал, який ви нам надали"
  • "Моя проблема - у мене немає досвіду, але я хочу його набути. Побажання - продовжуйте навчати і допомагати вчителям стати вчителями з Великої Літери. Дякую за класні консультації"
  • "Дякую за цікавий тренінг з масою корисної, важливої інформації. Бажаю наснаги, міцного здоров'я, перемоги, успіхів в усіх ваших справах. Скорішої подорожі до Криму"
  • "На мій погляд, викладати уроки і проходити курси (з таким об'ємом інформації) надто важкувато"
  • "Лекції були якісні і доступні, можу ще подякувати за окреме посилання на лекції в ютубі. Тільки  було б краще, якби лекції проводились в очному режимі"
  • "Теоретична частина матеріалу на високому рівні, але хотілось побачити на практиці з кількістю 30 дітей в спортивному залі на одній половині і щоб це було систематично"
  • "Дякую за те, що в такий короткий проміжок часу вам вдалося ознайомити мене з методикою проведення та вимогами НУШ на уроках фізичної культури в 5-6 класах. Це корисний досвід особисто для мене, так як в наступному навчальному році я вперше почну викладати у дітей за програмою НУШ. Здобуті під час тренінгу знання обов'язково застосую на практиці"

Всім учасникам - щира подяка за активність! До зустрічі на другому курсі.