Шановні колеги!
Завершився Всеукраїнський семінар-практикум "Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах війни: виклики сьогодення".
Організатори заходу: кафедра реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя комунального закладу "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Запорізької обласної ради та комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Молочанської міської ради за підтримки Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації.
Захід складався з трьох частин
- Перша частина - 30 листопада 2023 року: кількість учасників - 237 осіб; відеозапис; сертифікати
- Друга частина - 07 грудня 2023 року: кількість учасників - 251 особа; відеозапис; сертифікати;
- Третя частина - 14 грудня 2023 року: кількість учасників - 276 осіб; відеозапис; сертифікати
Основні питання, яким присвячували свої виступи спікери:
- Аналіз державної стратегії інклюзивного навчання (Озерова Тетяна Ярославівна)
- Створення безбар’єрного середовища в закладах освіти (Очеретнюк Тетяна Леонідівна)
- Сенсомоторний антистрес для української малечі, що поруч та далеко (Ганчева Вікторія Володимирівна)
- Арттерапія в дії (Блеч Ганна Олександрівна)
- Символьні набори альтернативної додаткової комунікації для українських дітей з тяжкими порушеннями мовлення в умовах вимушеного переміщення за межі України (Радіонова Галина Іванівна)
- Вплив соціальних факторів зовнішнього середовища на виникнення мовленнєвих порушень дітей в умовах війни (Радіонова Катерина)
- Запуск мовлення у дітей з ООП в умовах війни за десять кроків (Соколова Світлана Сергіївна)
- Стратегії інклюзивного фізичного виховання (Аксьонова Олена Петрівна)
- Релаксаційні вправи для стабілізації психоемоційного стану дітей з ООП (Федоренко Марина Миколаївна)
- Психолого-педагогічний супровід дітей з кохлеарними імплантами в ЗЗСО (Шевченко Володимир Миколайович)
- Організація діяльності інклюзивно-ресурсного центру в умовах воєнного стану (Хайдарова Оксана Сергіївна)
- Запобігання емоційного вигорання в умовах екстремальної ситуації (Радіонова Катерина)
- Використання лялькотерапії для корекції тривожності та страхів у дітей з ООП (Федоренко Марина Миколаївна)
- Формування інклюзивної культури в освітньому середовищі (Мінакова Ірина Валентинівна, Півненко Юлія Володимирівна)